top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תNoa Yosef Akef

טיפול בכלבים באמצעות מכשיר טנס חדשני

אחד המכשירים שעוזרים לנו מאד בשיקום כלבים ב"הידרופט" הוא טנס מוטורי וסנסורי אשר תוכנן במיוחד לטיפול שיקומי של חיות מחמד. אחד היתרונות הגדולים ביותר של הטיפול בטנס הוא שביכולתו להפחית את השימוש במשככי כאבים, בדרך בטוחה ושאינה פולשנית.



מעבר להורדת כאבים, מכשיר הטנס משמש גם לגירוי של השרירים והעצבים (חיזוק שרירים ושיפור התפקוד המוטורי חשוב במיוחד בכלבים הסובלים מחולשת שרירים על רקע ניורולוגי או אורטופדי).


הטנס מצוייד בתוכנה חכמה בעלת 8 תוכניות ספציפיות אשר מאפשרות להשיג טיפול שיקומי פיזיותרפי מיטבי.


ו... איך טיפול כזה זה נראה?

השימוש במכשיר מתבצע ע"י חיבור אלקטרודות מיועדות לכלבים (אין צורך בגילוח הכלב), מהמכשיר אל העור באזורים ספציפיים, כאשר הפעלת המכשיר גורמת להפקת זרם חשמלי אשר מקל על הכאב. הסיבה שהמכשיר מקל על הכאב היא כי הזרם בעצם יוצר "שיבוש חשמלי" במערכת העצבים ושיבוש זה מונע מהעצבים להעביר למוח תחושות של כאב.



בנוסף, ההקלה שחש הכלב נובעת משחרור אנדרופינים (חומרים כימיים טבעיים הנמצאים במוח) כמו גם מהזרמת דם לאיזור הטיפול אשר מסייעת לריפוי דלקות ולחידוש רקמות.


שיטת הטנס מסייעת בטיפול בכאבי שרירים כרוניים ואקוטיים בגידים, מפרקים או עצמות האופיינים למחלות שונות כמו אוסטיאוארטריטיס (מאד נפוץ אצל כלבים מבוגרים ואצל כאלה הסובלים מחוסר יציבות במפרקים), טנדינייטיס, כאבי גב וכו'.


האם הטיפול בטנס יכול לעזור גם לכלבך? ניתן ליצור קשר להתייעצות כאן.



97 צפיות0 תגובות
bottom of page